Tuesday, December 1, 2009

Showbiz Nedir, Ne Değildir?

Kimsenin içinde bulunmak istemeyeceği bir durumdayım tam da şu an, saat 00.15- kahvem ziftleri aratırcasına acı ve bulanık ve önümde tomarla kağıt beni bekliyor içindeki bilgileri ezberlemem için.
Sınav öncesi sendromunun o stresli ama bir yandan da enerjik bölmesine kendimi kapadım bir süre- annem sordu ben söyledim, bazen de söyleyemedim, annem de kızdı bana.
Ama şu an, araların en büyüğünü vermiş bulunmaktayım. Fazla konuşkanım, fazla üretkenim. Normalde etmeyeceğim dilbilgisi kurgusunda cümleler, düşünmeyeceğim limitte hayal gücü ürünleri dolanıyor kafamda.
Sınav öncesi sendromu işte, 3 dakika sonra Facebook'ta "Which Twilight Hottie Is Your Soulmate?" testi bile çözebilirim.

Yine de utanmadım, erinmedim, Showbiz dinledim.
Zevkler ve renkler tartışılmaz mottosunu resmen yerle bir eden, hayata bir fırça çeken bir parça olabilir. Yıllar yılı çok sevdiğim gruplar oldu -ki bi kısmını sevmiş olmaktan dolayı buruk bi hüzün, ince bi utanç duyuyorum- ve bu gruplar çevremdekilerden tepki aldı, kabullendim.
Limp Bizkit zaten kötü, Smashing Pumpkins ve Radiohead uyuzdu, Maiden ve Metallica gürültüydü, Arctic Monkeys zaten kaale bile alınmıyor, ama Muse Showbize laf edilmemeli, ettirmem .
Bu 2+2 4 değildir demek gibi bişey.
Saçma.
Hukuken yasaklanmalı.

No comments:

Post a Comment